Ramshulp c:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Re: Ramshulp c:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:36

Een topic kan je niet verwijderen

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:38

Dan kan je beter nog een paar jaar wachten. Als je alles zelf moet betalen en geen geld heb voor eventueel speciaal tuig moet je vooral niet aan een paard beginnen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:40

IrisIJtsmax schreef:
Koper schreef:
Succes TS +:)+

Weet je wat het is. Er worden heel erg veel topics op bokt geopend elke dag. En als je er voor zorgt dat je topic helder is voorkom je een hoop gedoe. Het is geen doen om bij elk topic van alles eerst te gaan vragen aan een TS. Hoe duidelijker je je vraag stelt hoe meer je aan je topic hebt.

Nu heb ik nog 1 vraagje, kan je een topic verwijderen?

Nee dat kun je niet zelf doen. Moderatoren kunnen wel een topic verwijderen of op slot zetten.

Het beste wat je kunt doen is niet meer reageren in het topic. Dan zakt het vanzelf weg in de grote bult topics.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 19:20

Maar wat i snu een ramshulp ? Of kan ik daar een anders een topic over aanmaken?

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 19:33

Wat ik een beetje raar vind is om speciaal een paard te willen kopen met een ramsneus maar als het tuig wat duurder is dat opeens niet meer te willen. Bij een koop van een paard kijk je meestal naar het paard zelf en niet naar of het tuig een tikkeltje duurder is. Dat valt in het niet bij de andere kosten ;)

_Ezra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:26

ponycrosserr schreef:
Wat ik een beetje raar vind is om speciaal een paard te willen kopen met een ramsneus maar als het tuig wat duurder is dat opeens niet meer te willen. Bij een koop van een paard kijk je meestal naar het paard zelf en niet naar of het tuig een tikkeltje duurder is. Dat valt in het niet bij de andere kosten ;)

Het is mogelijk dat de ouders van de TS het onderhoud betalen en de TS alleen maar eenmalig het tuig en paard hoeft te betalen. Een speciaal hoofdstel zou in dat geval kunnen betekenen dat de TS nog een jaar door moet sparen, waar de TS vast geen zin in heeft.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 12:48

Goed, alles samengevat: een paard met een ramsneus heeft geen speciaal tuig nodig, een normaal hoofdstel, wel in de juiste maat natuurlijk, is genoeg.
Verder: welkom op Bokt, ze blaffen hier wel, maar ze kunnen je lekker toch niet bijten. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:28

VSW --> HAR

NikietS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 06:56

Ik heb zelf een paardje met een ramskop. Rij gewoon met een gewoon hoofdstel en heb nog nooit klachten gehad :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 07:06

NikietS schreef:
Ik heb zelf een paardje met een ramskop. Rij gewoon met een gewoon hoofdstel en heb nog nooit klachten gehad :)

Topic is van 2016. Denk niet dat het nog relevant is.

NikietS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:51

Blue_flower schreef:
NikietS schreef:

Topic is van 2016. Denk niet dat het nog relevant is.

Oh inderdaad, niet gezien

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:56

IrisIJtsmax schreef:
Hallo!

Heeft er iemand ervaring met paarden met ramsneuzen/ramshoofden en willen jullie mij daarvoor iets over het hoofdstel vertellen? (of het bij ramsneuzen anders zit) En daarbij, weet iemand een ramsneus te koop staan?

Google