Vind alleen : welke zadel maker heeft dat "verzonnen" etc etc wél denigrerend. . Ik vertrouw op haar en denk dat zij het kan

Maar door alle tips ga ik nog wel voor de zekerheid een ander laten komen . Bedankt nogmaals

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Caitlinnn schreef:Tnkx voor alle tips . Ik waardeer ze ook echt
Vind alleen : welke zadel maker heeft dat "verzonnen" etc etc wél denigrerend. . Ik vertrouw op haar en denk dat zij het kan
Maar door alle tips ga ik nog wel voor de zekerheid een ander laten komen . Bedankt nogmaals
Angela schreef:Een zadel dat iets achterover ligt past niet. Wacht dus echt op je zadelmaker en laat die het zadel in orde maken. Tot die tijd lekker aan de hand aan het werk.
Jimbo schreef:Misschien beter pas weer beoordelen als ts een nieuwe foto heeft geplaatst van een correct liggend en opgevuld zadel? Nu wordt er vooral gespeculeerd lijkt mij.
De ligging van een zadel kan enorm veranderen door het iets naar voren of naar achteren te leggen.
Jimbo schreef:Misschien beter pas weer beoordelen als ts een nieuwe foto heeft geplaatst van een correct liggend en opgevuld zadel? Nu wordt er vooral gespeculeerd lijkt mij.
De ligging van een zadel kan enorm veranderen door het iets naar voren of naar achteren te leggen.
Babootje schreef:Jimbo schreef:Misschien beter pas weer beoordelen als ts een nieuwe foto heeft geplaatst van een correct liggend en opgevuld zadel? Nu wordt er vooral gespeculeerd lijkt mij.
Een te lang zadel maak je niet korter
Babootje schreef:Jimbo schreef:Misschien beter pas weer beoordelen als ts een nieuwe foto heeft geplaatst van een correct liggend en opgevuld zadel? Nu wordt er vooral gespeculeerd lijkt mij.
Een te lang zadel maak je niet korter
Nirvana_ schreef:Kan soms wel; kortdragend maken. Heb het met een westernzadel gezien. Gebied waarover het gewicht verdeeld werd, werd korter gemaakt.
Wat is de boombreedte die je nodig hebt, TS?
_Caitlinnn schreef:Zou echt poedersuiker zijn want dat zou betekenen dat er geen enkel ander zadel opkan dan boomloos. Of een zadel van 3000 maar dat heb ik niet