Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Inoterry schreef:[naam verwijderd] schreef:Dan LAAT Fryso het ergens voor je op maat maken.
Echt, zelf produceren ze helemaal niets. Is een mooi marketing verhaal.
En hoe denk je dat de andere merken dat doen? Er komen heel wat Nederlandse zadelmerken uit fabrieken in Engeland waarvan er sommigen zelfs meerdere merken maken. En daar kunnen ze best zadels met speciale wensen maken. Of dat nu voor Fryso, Arno Brand of wat voor merk dan ook is, het gaat er om dat ze het, naar wens, kunnen leveren.
femskie schreef:Ik zit ook aan Zaldi te denken. Zadels die met veel kennis en techniek zijn ontworpen en zoals eerder aangegeven; dé zadels in Spanje.Zsazsa, heb jij die zelf ook? Ik ken het merk niet en had altijd het idee dat dit zadels van B merk waren.. misschien ben ik fout hoor!
wwillemijn schreef:Ja ok, slecht aangemeten. Maar dat zegt niks over de zadels zelf. Elk paard wordt slechter van een niet goed passend zadel. De zadels zelf zijn super! En je kunt er ook voor kiezen om Henriette van MacRider zelf te laten komen. Of daar heen te rijden.
Dees schreef:Dan LAAT Fryso het ergens voor je op maat maken.
Echt, zelf produceren ze helemaal niets. Is een mooi marketing verhaal.
femskie schreef:Zsazsa, heb jij die zelf ook? Ik ken het merk niet en had altijd het idee dat dit zadels van B merk waren.. misschien ben ik fout hoor!
unamie schreef:Als je budget het toelaat kan ik je Ninon schutte zeker aanbevelen
Daar kom ik eigenlijk nooit narigheid van tegen.
Voordeel is dat de kale boom eerst op je paard gepast wordt en dan pas de keuze van de kussens gemaakt word en daarom veel perfecter aan te passen dan een confectie zadel!