de cognac onderlegde heb ik vandaag net binnengekregen,die is wel mijn favoriet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
christel0908 schreef:nijland schreef:Mijn droomhoofdstel wat ik op dit moment zoek is zwart met een gewone niet al te brede aansnoerneusriem.
Neusriem en evt frontriem met goud onderlegd,frontriem metgoude of zwart/goude bling blings ingelegd,licht gebogen
Geen lak of croco prints of iets,gewoon normaal zwart leer
Iemand idee waar ik zoiets kan vinden?
Of anders in ieder geval de omschreven frontriem?
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=576EF909
Esprit4 schreef:Een lage aansnoer neusriem
Zijn er wel alleen niet particulier makkelijk te krijgen
LiannePuthzy schreef:Mijn droomhoomfdstel heb ik ooit 1x in Engeland gezien op de steamfair in dorset.
Zwart hoofdstel met gecombineerde neusriem.
Zowel als de neus als frontriem waren gegraveerd met een soort van bloempatroon ofzo, was wel al een wat ouder hoofdstel, dus denk dat ik m niet meer ga vinden
(Dit bedoel ik met gegraveerd, alleen dit is dan een western hoofdstel)
[ [url=m/6xWNLK.png]Afbeelding[/url] ]
LiannePuthzy schreef:Mijn droomhoomfdstel heb ik ooit 1x in Engeland gezien op de steamfair in dorset.
Zwart hoofdstel met gecombineerde neusriem.
Zowel als de neus als frontriem waren gegraveerd met een soort van bloempatroon ofzo, was wel al een wat ouder hoofdstel, dus denk dat ik m niet meer ga vinden
(Dit bedoel ik met gegraveerd, alleen dit is dan een western hoofdstel)
[ [url=m/6xWNLK.png]Afbeelding[/url] ]
Amanda schreef:Ik wilde heel graag een stoer hoofdstel met studs, wel wat zilver in de buckles en concho's, maar niet heel breed.
Stom toevallig kwam ik deze tegen.
Inmiddels zitten er op de teugels ook nog dezelfde concho's en heb ik een mooi showbitje met gravures.
En gebruik ik 'm alleen nog op wedstrijd
[ Afbeelding ]
En met shanks
[ Afbeelding ]
Jessix schreef:Ik heb ooit een hoofdstel op maat laten maken van Otto Schumacher. Zwart, rondgenaaid, mooie frontriem en zacht onderlegde, brede neusriem zonder sperriem. Helaas is het paard waarvoor het is gemaakt overleden. Nu hangt het hier aan de muur.