Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
siepjes schreef:Ik heb geen kaartje eraan gehad.
Na vandaag veel op en neer gebeld en gemail. Hebben ze k & M gecontacteerd (zeggen ze). En de conclusie is nu dat ik een productie fout heb. Ik heb een s-line gekregen zonder de stik in het kniestuk. De verkoper vertelde dat k&m vertelde dat er een aantal ' foute ' zadels in de ronde zijn. En dat deze zadels terug moeten naar de fabriek. Ik krijg dus nu een nieuwe .. echte s line hopelijk.
Heel erg bedankt voor alle info. IK weet ook niet of te verhaal helemaal klopt. Want t is wel toevallig dat ik en een fout zadel heb en geen kaartje. Maar het is wel een goed bedrijf. En hopelijk handelen ze het nu ook naar hun woord af. Ik ben wel blij dat ik er n punt van gemaakt heb. Want als ik t zelf straks 2e hands wil verkopen- kan ik anders nooit aangetoond hebben dat t echt n s-line was / is ... ik weet t ook niet.
siepjes schreef:Ja ik geef ook wel toe dat ik liever t geld terug heb en het een ander gun. Maar ja zadel is nu eenmaal betaald. En ik heb het zadel.
germie schreef:siepjes schreef:
Die elders maar 900 euro kost. Dus ik zou het teveel betaalde (400 euro) terugvragen.