zadeltassen voor dressuurzadel?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 18:35

idefix4 schreef:
Dat vind ik een raar antwoord. Ik bevestig vaker ringen aan zadels. Als dat echt netjes wordt gedaan kan je ze er altijd afhalen zonder dat iemand ooit zal kunnen zien dat ze eraan zaten. Of het oogt alsof het hoort.:+
Me dunkt dat arno dat ook kan. Zo een vraag had ik absoluut besproken met de zadelmaker. Het gaat ook om jouw gebruiksgemak.

Mijn vader vond voor niks. Ze zaten altijd in de weg tegen zijn knieën. Ieder heeft zijn voorkeuren.

Arno kan dat vast en zeker wel, maar met voorrijkosten etc vind ik dat er 'teveel' geld naar een paar ringetjes gaan als er ook andere zadeltassen zijn waarvoor geen ringetjes nodig zijn :j Kan ik dat geld beter besparen voor de zadeltassen ;)

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 18:36

linky schreef:
Ook hier de tas van sowaway, voor het zadel. Past veel in, aan iedere kant een bidon, fototoestel, lunchpakketje.................. snoepjes voor m'n paard. En in allerlei leuke kleurtjes en waterdicht. Tenzij je gaat zwemmen uiteraard.

Heb je ze voor de voorkant van je zadel? Zo ja, zit het niet in de weg ivm teugels? :D

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:12

Ja, hij hangt over de schoft voor het zadel, de bidons hangen ieder aan een kant. Hij zit zowel boven als onder aan het zadel vast dus klappert niet. En nee, ik heb er geen last van, de teugels hangen gewoon er over/naast.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-16 14:30

linky schreef:
Ja, hij hangt over de schoft voor het zadel, de bidons hangen ieder aan een kant. Hij zit zowel boven als onder aan het zadel vast dus klappert niet. En nee, ik heb er geen last van, de teugels hangen gewoon er over/naast.

Waar heb je hem besteld?

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:46

Bij Goedhard, maar dat schijnt nu wat minder goed te gaan?

ilsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:57

Hier goede ervaringen met de zadeltas van Shires, die gaat aan de achterkant van het zadel, is vrij ruim, heeft ritsen en bidonvakken. Heb 'm bij EJ vandaan.