Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Piekosjj schreef:dat vetgedrukte is nog wel een goed idee eigenlijk.Marijke, dit is sowieso geen Wintec want wintec is tat kunststof en dit is duidelijk een lederen zadel. Om meteen de verwarring bij je kennis te verduidelijken
Zoals anderen al hebben gezegd is dit inderdaad een hele bizarre vorm van zadel en ga je hier geen enkel paard plezier mee doen. Dat ze er onderlinge wedstrijden mee heeft gereden, is geen garantie dat het een goed passend zadel is. Ik zou haar inderdaad aanraden de zadels niet te verkopen, of anders aan mensen die het zadel willen gebruiken om te strippen voor bijv zadelmaker-cursussen. De discussie boom/boomloos is hier niet zo op zijn plaats gok ik.
renee16 schreef:Je kunt met zo een zadel ook prima een paard aan het zadel laten wennen, het druk op de rug..
Veel mensen gebruiken daar liever niet zijn goede zadel voor, dus ik denk dat iemand die paarden zadelmak maakt zeker wel interesse kan hebben, voor 'erbij'.
Zoe_97 schreef:renee16 schreef:Je kunt met zo een zadel ook prima een paard aan het zadel laten wennen, het druk op de rug..
Veel mensen gebruiken daar liever niet zijn goede zadel voor, dus ik denk dat iemand die paarden zadelmak maakt zeker wel interesse kan hebben, voor 'erbij'.
tuurijk, om zo een jong ding te leren 'zadel = pijn'
Eight schreef:Zoe_97 schreef:
tuurijk, om zo een jong ding te leren 'zadel = pijn'
Dit is echt de grootste onzin, singel niet te strak en je zoekt uit naar boom, om te wennen niks mis mee.