Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jessix schreef:Lastig te zeggen, wat voor het ene paard en ruiter fijn is kan voor de andere wel vreselijk zitten.
xLes schreef:WoW ken ik een zeer ontevreden klant van, leerkwaliteit is niet zo denderend volgens haar, zadel is ipv zwart groen geworden...
Passier is zeker een goed merk, Stübben ook.
Zelf zit ik het lekkerst in mijn goedkope Ainsley. Zit echt heerlijk en past mijn paard perfect. Volgende wordt hier weer Ainsley als het past!
Kay_Kim schreef:Heb net op custom gereden en mijn paard liep fijn, ik ben enorm aan het twijfelen, zelf zat ik beter op wow maar paard reageert op beide fijn... wow is wel duurder als ik nieuw wil kopen...
bigone schreef:Kay_Kim schreef:Heb net op custom gereden en mijn paard liep fijn, ik ben enorm aan het twijfelen, zelf zat ik beter op wow maar paard reageert op beide fijn... wow is wel duurder als ik nieuw wil kopen...
EEn custom kan toch ook aan de ruiter worden aangepast??? Volgens mij kijken ze naar het hele plaatje, zadel en ruiter.
) van TS hebt. Dan kun je beter een paar keer wat meer geld betalen om iets aan te laten passen dan dat je zoveel op comfort en kwaliteit in moet leveren.