Heb de mijne gekregen en geprobeerd! Ben er tot nu toe heel blij mee. Zeeeer zacht en soepel leer, kopstuk en neusriem zacht onderlegd. Past heel mooi. Je krijgt waar voor je geld vind ik bij psofsweden. Super!
Nee, de levering duurt helemaal niet lang! Ik had hem zaterdag avond besteld en heb hem woensdag gekregen ook al woon ik in het uiterste zuiden van België
Net nog even gekeken maar de maat cob en full in het zwart zijn beide tijdelijk niet op voorraad en komen ergens in december pas weer. Wordt dus toch kerstcadeautje en kan nog even doorsparen.
Ik heb het hoofdstel ( westeind ) vandaag teruggestuurd.. Toch ruilen voor een cob maat. . Hij is net te groot als alles op de kleinste maat staat.. Verder zat het hoofdstel prima!
Hoe valt de frontriem van PS of Sweden? Iemand die een maat full wil opmeten? Het hoofdstel wat ik mooi vind zit niet in de pick en mix dus kan geen x-full frontriem bestellen.
Jammer dat je niet alle hoofdstellen zelf kunt samen stellen. of dat je iig kunt kiezen voor een gewoon kopstuk of een extra wijd kopstuk.
Othilly
Geplaatst: 22-11-15 13:26
TCA schreef:
Willen de mensen met de westeind versie een foto doorsturen? Ik zit heel erg te twijfelen. En dat kan misschien wel helpen haha
Als t me lukt doe ik dat..Nu nog ff wachten op de juiste maat.. Het hoofdstel viel me niks tegen van westeind..
Ik heb de mijne vandaag ontvangen en al gepast. Erg mooi, heel soepel leer. Heel fijne pasvorm. Ontzettend blij mee. Ik heb ook nog heerlijk zachte teugels erbij met clips. Dus je hoeft niet bang te zijn dat het tegenvalt in elk geval. Zaterdag besteld en vandaag geleverd. Netjes in een hoofdsteltas
Ik zit even op de site te kijken, dacht dat de prijzen in kronen waren en was verrast door de prijs. Maar ik neem aan dat de prijzen in dollars zijn? Dan gaat het nog eventjes op de lange baan. Zien er prachtig uit, die hoofdstellen!
Iemand die dit hoofdstel in bruin heeft besteld? Ik vind de kleur van het hoofdstel van Marshmallow prachtig, maar ben bang dat de bruine van de site een stuk donkerder is. Wil hem dolgraag bestellen, maar niet als die donkerbruin is...
marshmellow
Geplaatst: 25-11-15 08:26
De kleur van mijn hoofdstel was volgens mij 'chocolate'. Misschien dat je er een mailtje heen kan sturen om te vragen welke kleur die bruine is?