Esprit4 schreef:Hier zijn ze dus echt nergens te krijgen
Kan wel eens kijken wel merk het is. Ze zijn heel soepel en maar 12,95

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bibabennie schreef:Blingh schreef:Mijn optie zit er ook niet tusse.
Ik zou graag een (licht)bruin hoofdstel willen met rosegouden gespen!
Dat is wel heel speciaal! Maar wel heel gaaf! Al zoiets ergens gevonden?
dieseltje09 schreef:Ik ben nog steeds opzoek naar een anatomisch hoofdstel ala de Rambo Micklem maar dan van goede kwaliteit(en ja ik heb een orginele micklem maar ik vind de kwaliteit echt om te janken voor dat geld!)
Daarbij een met RVS gespen en smaller leder.
Heb denk wel mijn perfecte hoofdstel gezien maar die is in Nederland bijna niet te krijgen en ziin gewoon stervens duur(daarbij is het online bestellen en na mijn Rambo debakel qua kwaliteit durf ik dat niet meer zo goed aan)
En eigenlijk mis ik de blinde suitingen aan het bakstuk...
[ Afbeelding ]
Lizzyy schreef:dieseltje09 schreef:Ik ben nog steeds opzoek naar een anatomisch hoofdstel ala de Rambo Micklem maar dan van goede kwaliteit(en ja ik heb een orginele micklem maar ik vind de kwaliteit echt om te janken voor dat geld!)
Daarbij een met RVS gespen en smaller leder.
Heb denk wel mijn perfecte hoofdstel gezien maar die is in Nederland bijna niet te krijgen en ziin gewoon stervens duur(daarbij is het online bestellen en na mijn Rambo debakel qua kwaliteit durf ik dat niet meer zo goed aan)
En eigenlijk mis ik de blinde suitingen aan het bakstuk...
[ Afbeelding ]
Welk hoofdstel is dit, toch niet de Rambo?
Lijkt me een heel fijn hoofdstel.
Rena100 schreef:ik stoor me aan de verkeerde pasvormen inderdaad. Heel irritant. En de kwaliteit van hoofdstellen. Heb laatst een gekocht van BR voor 165 euro, hij ziet eruit alsof deze al 5 jaar in gebruik is...heel vervelend.
En wat ik wel fijn vind is dat de hoofdstellen tegenwoordig een 'enkel' kopstuk hebben, dus geen neusriem die er onderdoor of overheen loopt maar een die gewoon aan beide kanten te verstellen is. Dit is ook meteen een ergernis, want losse neusriemen verkopen ze dan weer niet voor dit soort hoofdstellen. Dus een andere neusriem op zo'n kopstuk zetten gaat dan weer niet. Althans ik ben ze nog niet tegen gekomen.
tiwi1969 schreef:Liefst een concept waarbij je je hoofdstel uit losse onderdelen kan samenstellen zodat je een mooi passend hoofdstel hebt voor ieder paard.
Als je dan ook nog kan wisselen tussen bit en bitloze systemen dan is het perfect.
Zoe_97 schreef:_Mellanie schreef:Een hoofdstel zonder sperriem en wel breedde aansnoer neusriem. Blijkbaar haast niet te vinden of onbetaalbaar of ik moet een stang en trens slopen
bij bijna alle neusriemen kan je het sperriempje er toch gewoon afhalen?