Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charmaine schreef:Ik heb er inderdaad niks aan als mijn paard helrmaal happy is met een ander zadel en ik niet.
Charmaine schreef:Ja kost zeker wat. Wat dat betreft heeft Aimee ook echt gelijk nu achteraf bezien. Met 1 analyse had ik me die afspraken kunnen besparen en met een directe opdracht naar Schutte of een andere verkoper kunnen gaan.
Olympia96 schreef:Hmmmm dat denk ik niet eerlijk gezegd. Mijn ervaring is dat ze op die manier niet werken bij Zadelatelier. Geloof ook niet dat een zadelpasser precies kan zeggen welk zadel van welk willekeurig merk je moet hebben. Die productkennis hebben ze niet. Dat kan alleen in grote lijnen en op basis van metingen. Bovendien kan een zadel in theorie goed liggen, maar in de praktijk niet. Dus dat moet je ondervinden door te testen. En dat is hoe ze wel werken bij Schutte.
Je kan wel naar aanleiding van het consult gericht op zoek naar een tweedehands type Schutte zadel (of ander merk). Zo hebben ze mij ook geholpen. Ik wist wat ik moest hebben en ben gaan zoeken. Uiteindelijk via henzelf een tweedehands zadel gekocht.
Of er moet sprake zijn van een onderling iets tussen jullie...
Charmaine schreef:Tafelpoten das nou de beste tip die in het hele topic gegeven is. Bedankt!!
.
Maar ja, wat zou Max er van vinden? Gister liep hij tenslotte echt niet fijn. Maar hij liep echt superfijn! Wat was ik blij! Ik had echt het gevoel: dit is m! Daarna nog 2 andere types geprobeerd om het bevestigd te krijgen en om een keus voor mij te maken qua beenligging. Daardoor toch voor een iets kleinere wrong gekozen. Maar wat een verschil met gisteren zeg!