Dyonne schreef:Dorien66, ik begrijp de berekening, maar het is natuurlijk ook een stukje service.
En je wilt toch wel 1-2x per jaar een check up van het zadel. Mijn huidige zadel is al meermalen aangepast in een half jaar. Kwam wel door de rugblessure natuurlijk.
Service: ja natuurlijk. Maar kom op zeg, ze wordt er echt niet rijk van. Wat wil je dan? Dat ze nog minder eraan over gaat houden en dus een keer stopt? Ik vind echt dat ze geen rare bedragen rekent. En niemand is verplicht met haar in zee te gaan... (Dit bedoel ik niet persoonlijk hè, jij bent toevallig een - voor jouzelf hele vervelende - uitzondering.)
1 of 2x per jaar is voor mijn geen vaste stelregel. Ik hou het zelf in de gaten en toevallig was het de laatste keer pas na anderhalf jaar 'nodig' (tussen aanhalingstekens, want er hoefde maar heel weinig gedaan te worden, had best wat langer door kunnen rijden). Maar je hebt gelijk, ook ik raad iedereen altijd 1x per jaar aan, gewoon om zeker te zijn. Want niet iedereen voelt goed of er iets mis is.
Als ik een nieuw zadel zou moeten, zou het wel weer een Schutte worden, maar niet meer bruin.