Ik snap dat je ervan baalt, maar mijn inziens had dit voorkomen kunnen worden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Onali schreef:Ook mensen die werken moeten ergens hard voor sparen
Onali schreef:Dan spaar je langer.
Goede leer voor de volgende keer.
Onali schreef:Ook mensen die werken moeten ergens hard voor sparen
Sonja schreef:Ibonn schreef:Garantie geldt bij zadels meestal alleen voor de boom omdat hiervoor een levensduur afgegeven kan worden. In dit geval is niet de boom kapot maar de singelstoot losgeschoten, dit is een onderdeel waar nooit garantie op zit.
Een singelstoot vastzetten met nietjes is ondeugdelijk en zelfs levensgevaarlijk.
Als je garage jouw wielen vastzet met stokjes ipv wielbouten kan dat toch ook niet...
Ibonn schreef:Maar als het oranje lampje in mijn auto gaat branden is dat een waarschuwing, net als het geluid uit het zadel. Als ik doorrij tot oranje rood wordt, gaat de auto kapot en moet ik zelf alle kosten betalen omdat ik niet op het oranje waarschuwingslampje gereageerd heb. Had ts het zadel laten nakijken toen ze gekke geluiden hoorde, had iedere zadelmaker/ruitershop dit probleem gezien en kunnen herstellen.
Citaat:sitasgatje schreef:ben in december als eens terug geweest omdat ik een knap uit het zadel hoorde tijdens aansingelen... toen was er volgens hun niks aan de hand.. ik denk zelf dat het toen al is begonnen..
belle_boef schreef:Serieus. Maw zeggen zij zelf al dat ze rotzooi verkopen. Facebook doet wonderen. Ik zou het daar even neerleggen.
) Mioux schreef:De reacties sta ik beetje van te kijken...
Hoe duur t zadel ook was, een zadel dat vastgeniet word is gewoon niet de bedoeling en kan ook wonden veroorzaken...
Dus of t zadel nu 100 of 1000 gekost heeft, nietjes in een zadel hoort naar mijn mening gewoon niet...
Hopelijk word het snel opgelost voor je TS !