moonfish13 schreef:ittheclown, Marylot valt sowieso groot en dat is maatwerk.
Een fries met een neusomvang van 65 cm zit de neusriem praktisch op het kleinste gaatje!
Die kunnen best een hoofdstel voor je maken wat past hoor, ze werken wel enkel met biothane maar dat is absoluut fijn spul zeker als je de matte versie neemt misstaat dat echt niet.
Ohh mischien een idee voor de toekomst, ik ben alleen wel een zeurkous heb namelijk echt een ontigelijke hekel aan .. trekpaarden hoofdstellen dan bedoel ik die super breede platte lederen enkele neusriemen lol
Hebben nu een gecombineerde neusriem van een xstra fullhoofdstel waar we een gaatje bij het puntje hebben gemaakt en dan past hij nog niet eens op de plek waar hij hoort dus moet neusriem te laag hangen. Voorlopig hou ik het lekker bij bitloos en wie weet blijven we wel bitloos , maar blijven orienteren mochten we ooit weer bitje willen sla ik alle eventueele links en namen van hoofdstellen etc op in een folder ;p ben voorbereid.. en nu maar hopen dat hij stopt met groeien x0x ik ben bang dat hij nog wel een tijdje doorgaat