Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Cindy schreef:Door de vps zit je smaller dan met een bm of oud model Barefoot.
DubbelDun schreef:Op boomloos heeft de breedte van het paard direct te maken met het brede zitten. Bij de BF zal de VPS meer opbouw geven en daardoor smaller lijken te zitten. Hetzelfde doet de BM met een Peaked Pommel.
Wubwub schreef:friesam schreef:Wil nu voor ons nieuwe paard een nieuwe(re) Arizona, nu ik dit topic lees neig ik meer naar de gewone dan naar de nut.
Weet niet waarom je die neiging hebt, maar ze zijn identiek qua opbouw en model, het enige wat anders is is de look. Daar is het prijskaartje ook naar.
Wendy schreef:DubbelDun schreef:Op boomloos heeft de breedte van het paard direct te maken met het brede zitten. Bij de BF zal de VPS meer opbouw geven en daardoor smaller lijken te zitten. Hetzelfde doet de BM met een Peaked Pommel.
Bij BF heb ik dat destijds in ieder geval niet zo ervaren. VPS voelde niet significant minder breed dan het oude model.
Mijn paard is trouwens niet eens zo heel breed (semi quarter boom bij de BC), maar in combinatie met mijn korte benen is het blijkbaar al snel te breed

) geen spijt van!