Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perryx schreef:Mijn paard is 163, heeft full beenbeschermers, zou hij dan maat L moeten hebben? ( voor de achter benen)
Horseware schreef:Perryx schreef:Mijn paard is 163, heeft full beenbeschermers, zou hij dan maat L moeten hebben? ( voor de achter benen)
Ik denk het wel. Ik heb maat L. Mijn paard is wel hoger (1.69m) en heeft vrij lange, slanke benen. Qua omvang past het mooi ruim; in de lengte zouden ze zelfs nog wat langer mogen (al is dat niet nodig, maar om aan te geven dat ze ook wel om wat kortere benen passen).
Jotoma schreef:Eef93 schreef:Ik heb de 3 in 1 en heb nog nooit zulke fijne beschermers gehad.
Heb jij voor de voorbenen cob of full en welke maat peesbeschermers heb je voor normaal? Ik baal enorm dat ze bij mij niet mooi zaten. Ik kreeg hem niet goed rond de kogel.
Focussed schreef:Ik zou er nooit mee rijden. De hele filosofie achter Back on Track is het warm houden van het lichaamsdeel door middel van weerkaatsing. In het geval van pezen wil je deze juist zo koel mogelijk houden en juist niet de warmte vasthouden en weer weerkaatsen. Waarom ze deze technologie in rijbescherming hebben doorgevoerd is mij dan ook een raadsel.