Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ollytje schreef:Geryon schreef:
Toppie![]()
Wat ga jij je nu uitproberen? Want de ghost was niet het ideale zadel voor jou toch? Ik vond het wel oke zitten, maar wil graag nog wat anders uit proberen.
Ik heb op de gok een zadel van ebay besteld (van A&M reitsport). Erg goedkoop, maar kan het gewoon weer terug sturen (dus mocht ie scheef zijn ofzo).
![]()
[ Afbeelding ]
Duurt alleen nog wel even voor ik hem heb. Stomme paypal
ben heeeeeeel benieuwd naar jou ervaring, ik dorst het niet aan ... heb hem al heel vaak in het boodschappenmandje geknikkerd maar toch niet besteld.laat je het weten hoe het bevalt?
Ollytje schreef:Zijn er buiten mij om al meer mensen met een smaller poepertje dan ondergetekende die het nieuwe dressuurzadel van BF getest hebben? en hoe beviel het?
jomaro schreef:Geryon zadel ziet er zo op de foto niet verkeerd uit. Ik heb iets met Ebay kan nooit iets vinden wat ik zoek. Ben er dan ook nog niet echt vriendjes mee. Marktplaats is handiger![]()
Mocht het zadel recht zijn en je vindt het zelf toch niets dan pb me maar voor je het terug gaat sturen.
viola schreef:Ollytje schreef:Zijn er buiten mij om al meer mensen met een smaller poepertje dan ondergetekende die het nieuwe dressuurzadel van BF getest hebben? en hoe beviel het?
Ik, tenminste mijn stalgenootje heeft hem getest en ik mocht hem ook even een keer proberen, maar ik heb niet heel serieus geprobeerd.
Hij lag op mijn dikke korte C pony met buik niet eens heel slecht, dat viel me al heel erg mee. Ik zelf zat er echter niet echt lekker op. Ik ben een heel vlakke zitting gewend en vond vooral het omhoog gaande stuk aan de voor kant niet heel fijn (dat zal ik bij alle engelse zadels wel hebben waarschijnlijk, maar daar rij ik nooit op)
Daarnaast kon ik niet meer bij mijn pony met m'n benen, kon niet aandrijven, mijn benen zweefde ergens ver naast de buik en het zweetblad zat in de weg om ze aan te leggen. Dit heb ik bij alle zadels gehad met iets dikkere zweetbladen trouwens. Mijn hidalgo caracas heeft hele dunne en korte zweetbladen, maar bij de trekker en barefoot london had ik ook al het gevoel dat ik helemaal geen contact met m'n benen met pony kon maken. Dat ligt waarschijnlijk aan mijn korte benen en kleine pony en het feit dat ik gewoon graag veel contact heb.
Ligt dus eigenlijk allemaal niet aan dit specifieke zadel maar een model met een erg gevormde zitting en zweetbladen is gewoon niks voor mij
Jackytje schreef:Super Moonfish, hopelijk ben je even tevreden zoals ik
Hier nu op zoek naar een tweede Trekker, voor op mijn merrie. Op mijn ruin past de Endurance als gegoten. Zou graag een Luxus of andere model van Trekker met fijnere zit wel willen.. Als iemand nog een goede 2de hands ziet niet ver over Belgische grens... graag