Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
KoudbloedKim schreef:Wij willen ook graag testen, maar de merken die ons zijn aanbevolen, zijn allemaal in andere delen van het land.
KoudbloedKim schreef:Ik heb er het liefst een zadelmaker bij die kan zeggen of hij echt wel helemaal goed past.
Kan zelf wel zien of het een beetje goed ligt, maar echt helemaal perfect weet ik niet.
Ja, vanmiddag mogen we een JC proberen!

en waarom die van mij in de kast ligt en ik alsnog een nieuw zadel heb moeten kopen. 

KoudbloedKim schreef:En ik heb juist zoiets; je kunt mensen behoeden voor een heel duur grapje.
Ik zeg niet dat dat in dit geval ook zo is hoor!
Maar ik vind zelf dat zolang je mening maar eerlijk is en je niet dingen gaat overdrijven, daar niks mis mee is.
Dat is inderdaad een punt wat veel mensen gescheeld kan worden dan.
Judith_ schreef:Ik snap ergens heel goed waarom negatieve verhalen in dit geval niet zo makkelijk naar buiten komen. Zoals ik eerder noemde zijn ze in een ding enorm goed en dat is verkopen. Je hebt twee opties botweg gezien, of je komt er met een rot gevoel weg omdat je je paard de vernieling in zou helpen aangezien je geen 4000 euro klaar hebt liggen. Of je komt met een enorm duur zadel weg waar van je eigenlijk niet de garantie hebt dat het ook echt goed is.
Ik zal in het topic er niet verder op in gaan, dat wordt mij iets te, maar in pb wil ik gerust het een en ander toelichten.
Tot ik besefte dat het achterlijke geldklopperij was marissa161 schreef:Mijn paard heeft ook een enorm korte rug. Heb Arno van den Brandt erbij gehad en heb bij hem een AB zadel gekocht type SB. Heeft een kort draagvlak en zit goddelijk. Hij is ook een enorm goede zadelmaker en komt ook hier in Groningen. Zeker een aanrader!