Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

NikkiB1991 schreef:Ik heb voor mijn jonkie ook een kent&masters s-serie, bevalt uitstekend! Hij is al veel gegroeid en het zadel wordt gewoon steeds aangepast. Ideaal, je zal er veel plezier van hebben! Ik ben ook helemaal niet voor tweedehands zadels, dan liever een goedkopere nieuwe. Weet je zeker dat het goed past, geen verborgen gebreken heeft, en via marktplaats lijkt me helemaal een vreselijke zoektocht...
denice schreef:NikkiB1991 schreef:Ik heb voor mijn jonkie ook een kent&masters s-serie, bevalt uitstekend! Hij is al veel gegroeid en het zadel wordt gewoon steeds aangepast. Ideaal, je zal er veel plezier van hebben! Ik ben ook helemaal niet voor tweedehands zadels, dan liever een goedkopere nieuwe. Weet je zeker dat het goed past, geen verborgen gebreken heeft, en via marktplaats lijkt me helemaal een vreselijke zoektocht...
Zo heel goedkoop vond ik m niet hoor, 1350 was ik kwijt. Niet duur voor een leren zadel, maar om m nou goedkoop te noemen :p

Citaat:Ik heb voor mijn jonkie ook een kent&masters s-serie, bevalt uitstekend! Hij is al veel gegroeid en het zadel wordt gewoon steeds aangepast. Ideaal, je zal er veel plezier van hebben! Ik ben ook helemaal niet voor tweedehands zadels, dan liever een goedkopere nieuwe. Weet je zeker dat het goed past, geen verborgen gebreken heeft, en via marktplaats lijkt me helemaal een vreselijke zoektocht...
[/quote]