K zal de boommaat op dit moment niet weten eerlijkg gezegt. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
K zal de boommaat op dit moment niet weten eerlijkg gezegt. Duhelo schreef:Ik ben nu weer ah twijfelen geslagen, en ben eventueel bereid om een ghost dressuurversie te testen, en de trekkers ook.
Echter, bij de trekkers zijn er twee modellen, diegene met de grote pommel vooraan, en meer engelse modellen.
Iemand een idee of er ook verschil zit in pasvorm en opbouw?

Duhelo schreef:Bleh, ik kom gek van mezelf...
Als ik de boommaat opmeet met een ijzerdraad, kom ik op 35.5 uit voor mijn jongste, en 32 voor de oudste.
Ik snap het niet, vond 40 vn massimo al smal voor nitsa, had meer verwacht. Maar boommaat 35.5?
Massimo heeft overwegend minder goede recensies ...
Ik kan een dressuur 1 overnemen in maat 42 voor een mooie prijs, maar ik zoek eigenlijk een 2. Maar ik heb schrik dat het een miskoop zal zijn .
Nu test ik eerst de ghost, moest die bevallen, of als ik kies voor een flexee ben ik,"maar" 700 euro kwijt, maar met het risico dat ik binnen enkele maanden er spijt van heb ...
Wat is wijsheid?
Als ik de goedkopere 1 bestel, dan kan ik voor de prijs van een nieuwe twee, een tweedehands 1 erbij kopen in mina haar maat (zij heeft ong 36 veeloed ik)