Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Leuk verslag!!! Nou wil ik niet gelijk paniek veroorzaken, maar heb je overwogen om handschoenen en een stof masker te gebruiken tijdens het slopen? Je wilt niet weten wat voor gore micro-organismen er in zo'n oud zadel kunnen wonen.
Getup schreef:He, wat interessant! Gaan we nu massaal slopen hihi. Jammer eigenlijk, dat je pas weet hoe je zadel in elkaar zat, als je m niet meer gebruikt .
Wacht vol spanning af op de anderen.
En op de verslagen van Idefix
germie schreef:Ik heb toevallig nog een foto van een Zaldi-boom. Kussen is al weer vastgezet aan de voorboom, dus niet alles ligt meer vrij, ik heb hier zelf Flair ingebouwd (en dat gaat er weer uit omdat een kussen lek is en Flair gewoon een partij is wat niet zelf losse kussens wil verkopen terwijl het inbouwen met een beetje handigheid gewoon zelf gedaan kan worden. Erg slechte service van Wow en Flair.
[ Afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
En wat kwam er uit het zadel, juist, origineel haar en daar is later ooit grijze wol bijgepropt (en dat is dus niet goed gedaan). Haar als vulling is overigens normaal voor Spaanse zadels.
[ Afbeelding ]