Wat als...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:21

Zo vinden mijn nichtjes van 10 en 8 jaar roze een vreselijke kleur en bijna alles in hun maat en voor de shet is in het roze. Vaak glimmend en met bling :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:23

AaronYve schreef:
Zo vinden mijn nichtjes van 10 en 8 jaar roze een vreselijke kleur en bijna alles in hun maat en voor de shet is in het roze. Vaak glimmend en met bling :+

Tegen dat probleem loop ik op met mijn a-pony :') Of het is roze/glitters of er staat een eenhoorn op _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:37

Flowery schreef:
AaronYve schreef:

Tegen dat probleem loop ik op met mijn a-pony :') Of het is roze/glitters of er staat een eenhoorn op _O-

En ik maar balen dat ik voor mijn 1,75 hoge pennypony geen dekje met eenhoorn kan vinden _O- ;)

Agja, ik blijf erbij, ieder zin ding ;)

lampjerulez

Re: Wat als...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:42

De rijbroeken zijn tegenwoordig ook al zo :')
ik was 5 jaar noodgedwongen gestopt met mijn paarden hobby

Ik wilde weer beginnen dus hup rijbroeken passen :D want mijn oude pastte niet meer
Kom ik een aantal maanden geleden in Epplejack winkel voor een rijbroek.
Overal glitters, bitjes, rare onbekende stoffen, rijbroeken zonder zitvlak ???, rijbroeken met naar mijn idee veeeel te veel antislip op de benen... wtf happend!

:') ik wilde gewoon een simpele zwarte rijbroek..

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:03

Ik weet niet in welke winkels jullie komen maar bv op paardendrogist.nl hebben ze niet anders als gewone/ neutrale dekjes.
De basiscollectie van eskadron (cottons) is ook heel gewoon.
Qua rijbroeken hebben zowel HKM als Busse heel gewone, basic rijbroeken.

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:33

Naja de winkel hier in de buurt is Epplejack en wat kleinere winkels.
Maar ik heb nogal rare maat qua rijbroeken dus ik wil toch liever naar een winkel in plaats van online.
*online heb ik inderdaad normale gezien :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:40

Broeken van Ruitergilde zijn er in normale effen kleuren. En niet duur.

Qua dekjes heeft Harry's Horse neutrale kleuren in 100% katoen, of wat dikkere in suedelook. Beide merken die in de meeste ruitersportzaken wel te vinden zijn.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:40

Misschien is het al opgenoemd, maar QHP heeft toch simpele, effen pads?

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:47

Het is zo jammer dat die dure dingen dan ook nog eens zo snel raar worden als je ze wast.
Soms ben ik wel blij met internet, zo kun je tenminste nog normale dingen vinden.
Nu vind ik een subtiel steentje of een gekleurde baan over het dekje ook nog wel leuk maar, het loopt wel wat uit de hand met alle glimstoffen, grote merken, dierenprintjes en zeker ook de prijzen die je voor dat lapje stof betaald.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:51

ik ben al heel lang niet in een ruitersportzaak geweest , vermoed dat ik me een bult schrik als ik er weer eens binnen loop :+
ik bestel wel lekker online, zag alleen dat paardendrogist de stubben dekjes niet meer verkoopt , word weer zoeken als ik nieuwe nodig heb ...ooit :P