Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. xXbellaXx schreef:Koper schreef:Tuurlijk past dat wel, het dier is 110 meter hoog. De grootste shet ter wereld. En hij was niet eens duur.
Ik vraag me alleen af of TS op haar uitzonderlijk hoge leeftijd nog wel goed in staat is om te rijden. No offence
Whatt?? hoe oud denk je dan dat ik ben?! Ik ben 12!
romyver schreef:@ het halve topic..
zonder foto kun je niet oordelen!!!!
doe dat dan ook niet!!!
@lara_silver..
ga niet lopen pielen om iets wat ieder mens snapt!
8nnemiek schreef:Soms snap ik bokt echt niet![]()
Er loopt ook een topic over shet Bonfire waar een meid van 1.60 wedstrijden mee rijdt, en daar hoor je niemand over de grootte zeuren (en terecht, want het ziet er echt niet zo verkeerd uit), en hier wordt er totaal tegenovergesteld gereageerd.
Shetten zijn zo'n stevige, sterke pony's, die kunnen er best wel tegen joh. TS zal er vast geen marathon mee gaan lopen, maar af en toe eens rijden moet gewoon kunnen vind ik.
Qua zadel kan ik je niet helpen, maar je zou wel eens naar de barefoot zadels kunnen kijken, als je heel smal bent pas je daar misschien prima op

romyver schreef:dankjewel @lara_silver.
ik weet goed waarover ik praat.
en ik zie zat staan wat niet onderbouwd is.
dus...
en nee, ik schrijf ook niet perfect.
Dat zei ik ook niet..
maar ts word gewoon door het halve topic afgeblaft.
met mijn 1.55 zeggen toch ook heel veel mensen dat ik nog makkelijk op mijn verzorgje pas van 1.15.
omdat hij erg breed gebouwd is.
tot ze een foto zien...
oke, het is nog aanvaardbaar, maar dat is ook alles.
chrisje20 schreef:Misschien een boomloos zadel. http://www.google.nl/search?site=&sourc ... B900%3B600 deze zijn niet duur. En dan 16,5 inch of zo. Heb je meer ruimte zit niet heel gedwongen.