Ervaring spullen epplejeck

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Re: Ervaring spullen epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:37

Ik heb een dekje van EJ, mooie kleur en goede pasvorm hoor.. Ook heb ik 'leren' laarzen met rits van de EJ, 2 jaar lang redelijk intensief gebruikt maar nog he-le-maal niks stuk en ook nog mooi, geen krassen oid. Ik gebruik ze niet meer omdat ik nu western rijd..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:39

Ik zat serieus te denken en ik heb niets van EJ kwam ik achter, alleen een zweetdeken die ik nog maar 2x gebruikt heb.

Maar het is geluk hebben. Je kan ook een duur merk kopen dat binnen een week/maand kapot is. Merk zegt niet altijd iets.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:43

Ik heb wel fjne leren winterlaarzen van EJ eigen merk voor 75,- gekocht vorig najaar, de hele winter mee gereden en liggen nu weer goed gepoetst en nog helemaal mooi te wachten op de volgende winter. Ik ben wel tevreden.

Maar je hebt met goedkopere merken natuurlijk wel vaker dat het ene product niet zo goed is als het ander. Als ik dingen bij de hema koop gaan ze ook altijd jaren mee of ze zijn binnen 2 weken kapot :o? . Ik zou gewoon in de winkel kijken, voor 4,- kan je je natuurlijk sowieso geen buil vallen als het leer niet van fijne kwaliteit is kan je het riempje altijd nog gebruiken om dingen op je bagage drager te binden oid :P .

Joke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:49

Transportbeschermers, vliegendekens enzo zijn wel prima. De lederen producten ben ik wat minder over te spreken. Ik zou voor kieffer gaan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:09

Werd gister gebeld door EJ vanwege de rijbroek, mag een nieuwe uitzoeken van hun!!! :-)

Doggylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 08:39

ik heb een EJ rijbroek gekocht , pas een paar keer gedragen op zich een fijne buget broek.
Een nadeel de maat viel een stuk kleiner uit zodat het mij weer 6,75 kosten om deze te ruilen voor een maat groter.
het zou de klant geld schelen als ze er simpel bij zetten, dat ze kleiner uitvallen.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:16

oke ik heb van de ej:

jophers: http://www.ej.nl/products/10000070/6100 ... AVATOR+ZIP
eerlijk : bagger ik heb ze een half jaar en de zool is gewoon vast gelijmpt. dus een AFRADER. ookal lopen ze wel heel lekker. ik heb ook oude jophers van de welkoop en daar laat de naad niet van los

dekje: link niet gevonden. heel fijn dekje, kroop in het begin wel omhoog maar is nu over en hij is paars :D
halster: http://www.ej.nl/products/10000032/3710 ... ECK+POLLUX de paars met zwarte. heel fijn halster mijn VP heeft een groot hoofd en heeft daarom full nodig en ik moet hem zelfs nog een beetje kleiner maken! n AANRADER.

halstertouw: link niet gevonden. super fijn, in het begin wel wennen. hij is namelijk langer als "de normale" halstertouw. lekker soepel maar niet te zacht. AANRADER

zweepje: http://www.ej.nl/products/10000078/6510 ... WEEP+LEEDS de 110. heel fijn, word niet snel vies. word hij vies? doekje erover en klaar dus een echte AANRADER ook mede door de prijs. je kan er ook mee op wedstrijd

hv polo tas: link niet gevonden. super fijne schooltas een grijze. lekker veel vakjes en groot. het is een HV POLO. AANRADER

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:30

Ik zelf heb een halstertouw en hij is idd wat langer, ik zelf heb hem per ongeluk ook nog opgerekt O:)

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:34

ik ook een beetje
zo verleidelijk, om er mee te gaan lopen klieren thuis/bij de paarden

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 09:41

Ik heb gisteren in mijn chaps gereden, en ze zitten echt heerlijk! Netjes schoongemaakt en gevet na het rijden en ze zijn weer lekker soepel.
Lastige was wel dat ik erg veel schoof, ik ben het gladde leer tegen leer niet echt gewend.

Evti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:31

Ik heb over het algemeen goede ervaring, enkele keer niet maar kreeg dan wel goede service er voor terug!

struikgewas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 19:59

Hier goede ervaringen met de laarzen en de handschoenen.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:57

Ervaring met ej artikelen is dat we altijd terug moeten omdat dan de stiksel los is, broek geraveld, kapot gaat en nog wel meer.

Zal t nooit meer kopen.

Heb er nu wel uit nood een neusriem gekocht omdat die kapot is gegaan en deze is nog in takt. Alleen het passantje is te groot.

boktisleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 23:03

Heb er zelf nog nooit iets gekocht maar veel stalgenoten zijn ineens helemaal van de epplejack

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 23:29

xMriit schreef:
Ik ben zeker NIET :( tevreden over de laars van het ej-merk.
Heb een aantal maanden terug een paar laarzen daar gehaald, net 1uurtje mee gereden, en hup de hak scheurt meteen los. dezelfde week terug gegaan, en kreeg toen te horen:
"kom over een paar maanden maar terug, en dan kijken we of het verder kapot is. het is nu niet ver genoeg kapot om te laten maken. wie weet krijg je dan wel nieuwe of misschien geld terug."

we hebben ze een week geleden terug gebracht, en ben benieuwd wat ze zullen zeggen.
stiekem hoop ik op geld terug, om dan vervolgens naar een ruitersportzaak hier in de buurt te rijden. :o

Inmiddels al meer gehoord? Mij (nouja, mijn vader, woon zelf ver weg) hebben ze afgescheept met tegoedbonnen, heb daar zo'n vreselijke hekel aan, moet ik weer terug. Al 3 keer kapotte schoenen bij die winkel vandaan gehad (verschillende, oa Harry's Horse en Barato).

Ga er mijn tegoedbonnen nog een keertje opmaken en dan kom ik er denk ik niet meer terug.

NishwiKiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 12:54

Niet bepaald tevreden, slechte kwaliteit en ik klaag niet snel haha.
We hadden laatst nog een paar beugelriemen van EJ eigen merk geprobeerd, na 10x een uurtje recreatief rijden waren ze door...