Heb er net vorige week nog 1 bij gekocht en die zit net zo lekker, ook al is die 6 jaar jonger.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Yom schreef:Aukelizzy schreef:Ik heb een Anatomica Cygnus. Dat zadel heeft een diepe zit,veel kniewrong en zit prima.
gisteren hebben mijn dochters op zo een gezeten en werden er direct verliefd op, is er nog een vergelijkbaar zadel misschien?
van de anatomica vonden ze deze het fijnste, maar ze komen 2e hands wel minder voor helaas
ralphtdw schreef:Hulsebos kan ik alleen maar afraden.
Wij wonen bij de makers in de buurt en was dus bij ons in de omgeving helemaal in om een hulsebos zadel te hebben.
maar bijna iedereen had problemen op 1 na maar die controleert het nooit goed.
en de rest was allemaal scheef of paard kon Door na een dierenarts.
En bij ons in de buurt willen ze ook helemaal geen hulsebos inruilen.
maar goed voor de ruiter zit het heerlijk.
en mocht je er 1 kopen kijk dan heel goed of het niet scheef is.
zelf zweer ik bij mijn kn tango zadel.
Deze heeft veel wrong En een diepe zit en zit heerlijk zacht vanwege de gel zitting
drunny schreef:Ik had eerst een KN prettig zadel maar de een zit beter dan de ander KN. Heb onlangs een AB ( brandt)
Zadel gekocht lange lever tijd dat wel maar zit goed mijn paard loopt veel beter. Zadel wordt aangemeten net als hulsebos maar is beter betaalbaar als je van alle kleur opties en biesjes enzo af ziet!
Dikke wrong, diepe zit, veel schoudervrijheid voor je paard en op maat gemaakt!