Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Beloven schreef:Sheeltje, recreatief dressuur bedoel ik ook verder. Voor buiten vind ik het een ideale optoming maar voor de dressuur zou ik dan voor zoiets gaan wat dus wel toegestaan is zeg maar.
Pluisje paardenlogica gaan wij nooit snappen denk ik ;Q
pmarena schreef:De laatste geposte links zijn allemaal hacks waarbij naar mijn smaak de scharen veels te veel naar voren staan.
Dat hangt hartstikke onrustig tegen de mondhoeken te wiebelen....waarom zou je die nemen als je ook gewoon een S-hack kan nemen, waarbij de scharen netjes van de mond wegbuigen en netjes onder het hoofd uitkomen waar ze de beste inwerking hebben

Ik ken ze niet zo.
Een bit is een martelwerktuig, niet meer, niet minder.
Nu alleen het gevoel dat als hij spanning opbouwt dat meestal tot een punt komt waar ik geen controle meer heb.
eline_di schreef:Ik ga heel even spammen, maar is er iemand die mij hieraan kan helpen? (http://www.bokt.nl/markt/ad/251091/dubb ... -hackamore)
Ik wil graag één of meerdere soorten hackamore's uitproberen, vandaar dat ik deze betaalbaar zoek.