Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
shelltje schreef:Inmiddels heb ik een dekenset besteld hij moet alleen nog geleverd worden!! ik ben wel voor een horseware deken gegaan de rhino original lite met daarbij 4 liners dus ben heel benieuwd!! vond de kwaliteit van de rhino's toch net wat beter aanvoelen als die van de amigo's en van de rambo vond ik de kleur verschrikkelijk haha groen met zilver dus die maar niet. vond het alleen jammer dat deze rhino's geen 3 klik voorsluiting had maar volgens mij heeft deze ook wel een mooie pasvorm. nu nog opzoek naar een mooie vligendeken van horseware maar dat word nog even puzzelen welke ik wil

shelltje schreef:Toch maar niet de rhino besteld bij de divoza maar ben toch voor een rambo gegaan! heb nu de supreme besteld bij bokker josie, vond deze aanzienlijk mooier dan de groene nu hopelijk alleen nog even de goede maat bestellen. en eind dit jaar koop ik pas de liners aangezien ik ze anders de hele zomer in de weg heb liggen
ninne1 schreef:shelltje schreef:Toch maar niet de rhino besteld bij de divoza maar ben toch voor een rambo gegaan! heb nu de supreme besteld bij bokker josie, vond deze aanzienlijk mooier dan de groene nu hopelijk alleen nog even de goede maat bestellen. en eind dit jaar koop ik pas de liners aangezien ik ze anders de hele zomer in de weg heb liggen
Goede keuze, ga je geen spijt van krijgen!!!
Ben echt super blij met mijn Supreme![]()
Heb er zelf ook nog een 150gr hals bij voor de hele koude winterdagen.
.shelltje schreef:dan denk ik toch maar dat ik voor een 183 ga zeker met de liners eronder lijkt me dat wel ideaal.
ik heb de 0 gram besteld aangezien ik het ideaal vind om maar 1 buitendeken te hebben, en ik wil idd ook de 4 verschillende liners bestellen(fleece liner zie ik ook niet zo het nut van in), maar dat komt aan het eind van het jaar wel, eventueel dan samen met een dikkere hals en die kan ik wss ook wel van een andere type rambo bestellen? of gaat dit niet passen?