Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sizzle schreef:Je zadel goed buigen
Dat zou niet moeten.
 . Zo heeft de zadelmaker her zelf gezegd die ondertussen al heel wat ervaring heeft met deze zadels.
. Zo heeft de zadelmaker her zelf gezegd die ondertussen al heel wat ervaring heeft met deze zadels.  

germie schreef:Ik ken het merk in z'n geheel niet, maar een boom terugbuigen lijkt me niet goed. Zadels uit Argentinie zijn veelal toch B merken, maar men vraagt er soms A-merk prijzen voor. Je ziet dat bijvoorbeeld bij Massimo. Absoluut niet de kwaliteit van een A-merk, maar toch prijzig. Ook Riuz Dias is zo'n voorbeeld.
Wil je niet te veel geld uitgeven en toch een A-merk, dan heb je alleen Wintec. Maar ja, die zadels passen ook niet altijd. Maar kwaliteit hebben ze absoluut.
 leer is nog nergens beschadigd of verkleurd, ondanks dat er wordt geroepen over slechte kwaliteit. Heerlijk die vrijheid als ik van mijn Busse weer naar deze ga
 leer is nog nergens beschadigd of verkleurd, ondanks dat er wordt geroepen over slechte kwaliteit. Heerlijk die vrijheid als ik van mijn Busse weer naar deze ga  

ookal moet ik wel toegeven dat de leefkwaliteit erg goed was en het idee van een flexibele boom ook helaas de uitvoering wat minder. Nu heb ik een massimo waar ik erg tevreden over ben
 ookal moet ik wel toegeven dat de leefkwaliteit erg goed was en het idee van een flexibele boom ook helaas de uitvoering wat minder. Nu heb ik een massimo waar ik erg tevreden over ben