Paard krijgt ook sp maar vindt het niet lekker. Net zoals alles wat goed voor hem zou zijn

Wow vind ik prachtig maar is echt way over budget voor een student die net behoorlijk wat tegenslag heeft gehad

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyj01 schreef:Is een ainsley niks voor je? Die hebben een dressuurversie met een verstelbare boom. Dat is leer en daar zijn wel tweedehandsjes van want dat is er al een tijd.
pluisje88 schreef:De zadelmaker zei dat voor kamulets rug de tweedehands leren merkzadels die binnen mijn budget passen niet geschikt zijn. Dan ga ik er vanuit dat hij daar gelijk in heeft.
Ik wil gewoon een passend zadel voor mijn paard. als ik dan genoegen moet nemen met kunststof dan is dat maar zo. Ik heb niet een zadelmaker in de arm genomen en hem allerlei moeite laten doen om vervolgens lekker te doen wat hij net heeft afgeraden
N0a schreef:Is een Tekna (S-line) niks voor jou paard? Mijn oude dame doet het erg goed met dat zadel. Voorboom is makkelijk te verwisselen. Is beter kwaliteit als Wintec en Thorrowgood.