hh switch hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 17:42

Eline_S_S schreef:
xx_Lyzet schreef:
Halster maakt niet uit! Mijn paard heeft van het ene halster een full en de andere cob... Dus het is echt kwestie van passen... Het kan zo qua spullen/ merken verschillen!

Ik had via pb een bod gedaan op jou hoofdstel maar nog geen reactie gehad B-)

Had je geantwoord... hmm, ga eens even kijken, misschien dat het niet goed gegaan is....

Aria_zz

Re: hh switch hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:43

Euhm oké, bij mij maakt halster wel uit. Vind zelf de full vrij groot vallen maar goed.
Misschien kun je vragen om terug op te sturen moest het niet passen, maar weet dat er velen dat niet doen. Kan goed zijn dat zowel cob als full past.

Kirsha

Re: hh switch hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:47

Ik vond hem zelf helemaal niet zo groot vallen. Wij hebben hem hier gebruikt op een Tinkermerrie die normaal maat full had, en ook van dit hoofdstel had ze maat full. Persoonlijk denk ik dat het makkelijker is om gaatjes bij te prikken mocht het iets te groot zijn, dan met pijn en moeite het hoofdstel om te krijgen omdat het voor het mooie net te klein is.

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:03

als je nieuwe kleuren wil voor er onder, dan kun je ook naar deze site gaan: hoofdstel padding