Enquete : verwarmde zadelhoes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 06:46

Anne_GTI schreef:
Bitwarmer: koop twee van die gelgevulde knakzakjes. Leg die onder het bit en poets je paard. Zadel dan op en stop de knakzakjes in je broekzak. Paard warm bit en zelf lekker warm.

Klinkt handig, maar om in de de winter nu elke dag 2 van die knakzakjes te gebruiken, word in mijn ogen toch een kostbare aangelegenheid. Of zijn ze meerdere keren bruikbaar?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 15:36

[***] schreef:
Anne_GTI schreef:
Bitwarmer: koop twee van die gelgevulde knakzakjes. Leg die onder het bit en poets je paard. Zadel dan op en stop de knakzakjes in je broekzak. Paard warm bit en zelf lekker warm.

Klinkt handig, maar om in de de winter nu elke dag 2 van die knakzakjes te gebruiken, word in mijn ogen toch een kostbare aangelegenheid. Of zijn ze meerdere keren bruikbaar?

Je kan ze gewoon opnieuw gebruiken. Even in heet water laten dobberen en ze zijn weer knakklaar.

Anoniem

Re: Enquete : verwarmde zadelhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 08:27

Anne_GTI, thanks! Ik ga eens even kijken waar ik die dingen kan vinden. Ook wel lekker om ze daarna in je broekzak te stoppen of in je handschoenen voordat je gaat rijden.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Enquete : verwarmde zadelhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:33

Action heeft ze weleens.