Ik denk dat je het beste op een kneveltrensje of watertrensje kunt gaan rijden. Waar reed je nu mee?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Linnx schreef:ok, bedankt voor de tip.
welk bit zou je me adviseren dan ?!
KimD schreef:Trouwens even iets anders TS, wat doe jij op je paard als er zoveel mis mee is? Onder andere de osteo eraan enzo, ik denk dat jij voorlopig aan de grond genageld zit wat betreft paard.Ik zou eens zorgen dat de spiermassa enzo weer op orde komt voordat je weer opstapt.
nienke555 schreef:Bij ons op de manege heeft sowieso 1 pony een liverpoolstang. Gelukkig rijden daar geen kinderen op die heel veel trekken enzo... Andere pony's hebben ook stangen/andere sterke bitten. Voor foto's kijk maar naar mijn onderschrift en profiel. Ik weet ook niet waarom die pony's dat hebben.

Yamcha schreef:nienke555 schreef:Bij ons op de manege heeft sowieso 1 pony een liverpoolstang. Gelukkig rijden daar geen kinderen op die heel veel trekken enzo... Andere pony's hebben ook stangen/andere sterke bitten. Voor foto's kijk maar naar mijn onderschrift en profiel. Ik weet ook niet waarom die pony's dat hebben.
ik zou daar echt niet willen rijden joh
ik ga de zak niet spekken van mensen die onschuldige dieren zulke krengen van bitten inhangen en daar dan kinderen mee laten rijden...... onvoorstelbaar......