Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjan1986 schreef:Bitloos is geen optie, aangezien hij ook de wedstrijden weer in gaat, zodra zijn revalidatie klaar is. Het is een paard die graag loopt en ook met plezier mee gaat op wedstrijd. Trapt de stal al aan gort uit enthousiasme zodra hij het zadel ziet.
marjan1986 schreef:Als ik met hem loop trekt hij alleen als hij naar de box gaat, want er ligt eten. Verder is hij ongeduldig met vast stilstaan en loopt hij constant te stampen op de trailer met zijn voorbenen. Het is een echte drammer
marjan1986 schreef:ik verwacht dat ik hem morgen binnen heb, zodra ik hem uitgeprobeerd heb dan laat ik weten hoe het is gegaan! ben zelf ook heel benieuwd!
tamary schreef:marjan1986 schreef:ik verwacht dat ik hem morgen binnen heb, zodra ik hem uitgeprobeerd heb dan laat ik weten hoe het is gegaan! ben zelf ook heel benieuwd!
Liefst meteen bak biks/muesli voorzetten, dan moet hij zijn tong wel op de juiste plek houden en misschien dat je dan in combi met andere vorm die gewoonte doorbreekt.