MissMiekjee, eigenlijk is het niet echt de bedoeling om 6 jaar oude topics omhoog te halen, vanwege de zinnige reacties laat ik hem toch staan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het kunststof van de beugelriemen is bij mi jwel gaan scheuren, maar is nooit doorgescheurd en ik heb nog nooit 1 onderdeel aan dit zadel hoeven vervangen.. Sterker nog: het is dat mijn moeder een leren zadel wil, anders had ik met een gerust hart nog een wintec erbij genomen!
 Het kunststof van de beugelriemen is bij mi jwel gaan scheuren, maar is nooit doorgescheurd en ik heb nog nooit 1 onderdeel aan dit zadel hoeven vervangen.. Sterker nog: het is dat mijn moeder een leren zadel wil, anders had ik met een gerust hart nog een wintec erbij genomen!                                                         

)
 )

nu maar opzoek naar een nieuwe oplossing
 nu maar opzoek naar een nieuwe oplossing                                                         

Oplossing? Gewoon stiller zitten met je benen
 Oplossing? Gewoon stiller zitten met je benen  Leer je daar wel van! haha..
 Leer je daar wel van! haha..