Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
........ nah t lukt niet..hoe kan dat nou?
Maar goed ruggengraatvrijheid hebben ze dus altijd meer dan voldoende gehad!

pmarena schreef:O echt?
Welke maat had je willen testen eigenlijk?
Zou je wat kunnen met de Madrid die ik op de Opruimings-pagina heb staan omdat hij licht gebruikt is?
Ik zit er ernstig over te denken om ook weer een paar testzadels in te gaan zetten.
Wat me tegenhoudt is het risico.

Ik ben ook zeer blij met m'n London trouwens maar van de madrid ga ik spontaan kwijlen
en ik heb wel eens op een zadel gereden wat qua opbouw hetzelfde eruit zag, maar dan met een leren boom. Die vond ik heel fijn maar ligt zwaar buiten mn budget.Kirsha schreef:Was dat geen Hidalgo? Die hebben volgens mij een leren boom.
Phillipa schreef:Kirsha schreef:Was dat geen Hidalgo? Die hebben volgens mij een leren boom.
Nope, een zadel van bent branderup. Maar specifieke merk/versie weet ik niet, volgens mij zijn er daar namelijk meerdere van.
Edit: de startrekk espaniola is wellicht ook erg lekker of idd die van Hidalgo. Maar ik vind het boomloze wel prettig merk ik nu
En ik ben er super blij mee! Het is wel erg wennen, heb een maat 2 terwijl maat 1 meer geschikt voor mij zou zijn waardoor ik veel vrijheid in het zadel heb. maar ben van plan de zit wat te verkleinen met een bontje. Maar verder echt een heeeerlijk zadel, ik wil niet meer anders!