Wanhopig! Wat te doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 19:12

Shirley schreef:
Sodejuuuu, kosten die pads echt 250 euro :wow: ?

Voor die prijs verwacht je er toch bijna een knappe cowboy bij die je beugel even vasthoudt aan de andere kant ;)

ze zijn het dubbel en dwars waard, echt de beste pad die ik ooit gehad heb, en vriendin rijd er tegenwoordig ook endurance ritten mee!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 07:59

Wat zit er eigenlijk voor materiaal bovenop je pad, dus waar het zadel op ligt?

Ik heb ook een schuivende Barefoot gehad, bij mij bleek de oorzaak juist zo'n HAFpad te zijn! Het zadel ging daarop schuiven. Ik heb daarna een pad van barefoot gekocht met anti slip bovenop, en toen lag hij als een huis.
Heb je dikke inlages erin? Ik reed laatst met een andere pad waar dubbele inlages inzaten en toen ging mijn boomloos ook weer schuiven.

Het blijft een lastig probleem he! Hopelijk vind je een oplossing want er is niks irritanter als een schuivend zadel.

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 22:32

Bedankt voor de reacties iedereen, maar het probleem is opgelost!! Door de HAF pad die ik heb overgenomen schuift het zadel niet meer en kan ik hem eindelijk doorrijden. Het begint al te vormen! Eind goed is al goed :D