[WN] Moe van zoeken boomzadel, barefoot > ervaringen wedstrijden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Moe van zoeken boomzadel, barefoot > ervaringen wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:11

Koper: kan gebeuren hoor :)

Ik zit zo vaak allerlei vergissingen of halve waarheden over Barefoot te corrigeren, 1 meer kan er ook nog wel bij :P

Ik kan me wel voorstellen dat het er leuker / serieuzer uitziet wanneer je de ring in komt met een mooi getooled en bezilverd e.d. zadel met bijpassend hoofdstel en teugels, mooi bit, mooie showkleding enz. dan wanneer je de baan in komt tuffen met een ouwe Arizona met bruine Grandeur pad, met een Engels hoofdstel zonder neusriem :P

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:52

Ach het is maar net in welk onderdeel je start. Je wilt niet weten hoe de zadels van de cutters er af en toe uitzien ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:05

Ik vind gewoon simpel & effectief, geen onzin, ook wel zijn charme en vooral: karakter hebben :)

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 20:07

Koper schreef:
Mandy_89 schreef:
Zelf vind ik de Arizona nut een super zadel om te zien. Ook vanwege het stevige leer ipv nubuck.

Pmarena, dit dus. Een westernzadel van nubuck... tsss :n

Plus dat de Arizona nut wél showlegal is. Met de Arizona zonder nut mag je gewoon niet showen.

Bij de WRAN mag je zeker wel showen met een normale Arizona zonder nut.

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 20:47

Ik ga toch eens kijken of een missoula nut écht niet te lang is. dat zadel is gewoon zo mooi.
mensen met een missoula nut, of virginia rose waarvan het zadel goed past, wil ik oproepen of ze misschien de heup tot schouder lengte van hun pony eens willen meten, want deze zadels hebben de skirts langer, maar in de rug maar 59 dus kort genoeg. En de skirts zitten voor ook een stukje over de schouder, (deel voor de pommel) en mijn boomzadel heeft vooraan bijna geen skirts, en is 60 cm lang. Het zal op het randje zijn denk ik, maar het is of te lang of niet. haha.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 07:45

Bij de artikelomschrijving op mijn website zie je in ieder geval foto's te paard ervan, die zonnige foto's zijn van de maat 1 Missoula Nut op Rena, mijn D-pony van ca. 1m45 met normale rug.

De foto's op de Haf zijn van Nelleke hier op Bokt :)