ChocoBesnier schreef:Ik heb sinds een dikke 9 maand een Bates. Gekocht in Verhoefstraete.
Alles prima totdat het zadel na een bepaalde periode moest aangepast worden wegens te smal. Hij wou niet komen, te lastig, te weinig tijd.
Terwijl we wel mondeling overeen gekomen waren dat hij zou langskomen tegen vergoeding. Hij ging wel bellen als hij in de buurt was. Heb nog steeds geen telefoon gehad, wacht zogezegt al 5maand ofzo?
Heb dus hals over kop moeten een andere zadelmaker moeten laten komen, die gelukkig wel wilde komen zonder dat ik het zadel van hem heb gekocht (Aleashop).
En dan nog even over de discussie wel of niet geen cair. Dit is al het 4de zadel voor mijn paard en het eerste zadel dat zo gemakkelijk met haar meegroeid. Voorheen Stubben, Kent and Masters en nog een andere Stubben gehad.
En zo gemakkelijk kan aangepast worden, dus hier wel een tevreden paard en ruiter.
Vind je de bates fijner om aan te passen dan de Kent & Masters?
Want die is over het algemeen toch op meer punten aan te passen dus (van wat ik gehoord had) makkelijker opnieuw te laten passen?