Ik heb een Anky-pad op shetlander maat Volgens mij geen foto er van, zal ik nog even maken. Heb een hele stapel dekjes maat full/cob liggen die ik niet gebruik. Voor mijn shetlanders had ik amper (ehm, altijd te weinig he) dekjes en die dingen zijn in verhouding duur vind ik. Dus heb ik ook de schaar in mijn Anky-pad gezet. Ik heb het logo'tje er weer netjes opgemaakt dus echt een mini-Anky-pad
Oh en ik heb overigens een singellusje (onderaan) gemaakt aan beide kanten. Bij mij ging het dekje wel schuiven, maar alles gaat schuiven bij mijn shets
Wauw zeg! Als ik foto 2 had bekeken met mij eigen Anky zou ik echt laaiend worden. Maar wat is-ie mooi geworden! Zeker iets voor de markt! Ik doe het je niet na iniedergeval! Ik vind hem echt heel goed gelukt! Veel plezier ervan!
Ja echt grappig. Misschien breng ik ze wel op een idee voor een nieuwe lijn. Is echt wel markt voor! Zou er ook best 1 in het knalroze willen... Collectie 2014!?
Op mijn facebook zegt iemand dat het SJApad is, niet CHApad. Na wat googlen zie ik dat het woord sjabrak vaker voorkomt. Echter als ik dan afbeeldingen bekijk is meerendeel dekjes of pads haha. Dacht dat sjabrak echt een zadelvormige is, en dekje/pad de rest. Nouja, ik dacht dus eigenlijk dat het chabrakjes waren ipv sjabrakjes