Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
als we een setje willen, dan match ik mijn shirt wel met het dekje
Springschoenen gebruikte ik ook, omdat hij erg aantikt. Ik rijd momenteel helemaal zonder beschermers en dat gaat prima. Voor van de winter komen er wel hoefschoenen, daardoor kunnen we dan alsnog naar buiten in de sneeuw en met lichte gladheid.

noorhermans1 schreef:maar waarom doen mensen bij springen peesbeschermers op? want als je kijkt waar de bak het been kan raken en waar het harde deel zit...
Hendrik100 schreef:noorhermans1 schreef:maar waarom doen mensen bij springen peesbeschermers op? want als je kijkt waar de bak het been kan raken en waar het harde deel zit...
Omdat iedereen het doet.
Het zit tussen je oren die pees beschermers omdoen.
Heb nog nooit een paard, tijdens springen, met de achterkant van zijn been tegen een balk aan zien tikken.
Weten jullie waar peesbeschermers belangrijk bij zijn ??
Ik wel, vraag maar.
Hendrik100 schreef:noorhermans1 schreef:maar waarom doen mensen bij springen peesbeschermers op? want als je kijkt waar de bak het been kan raken en waar het harde deel zit...
Omdat iedereen het doet.
Het zit tussen je oren die pees beschermers omdoen.
Heb nog nooit een paard, tijdens springen, met de achterkant van zijn been tegen een balk aan zien tikken.
Weten jullie waar peesbeschermers belangrijk bij zijn ??
Ik wel, vraag maar.