Maris schreef:nombrado schreef:Dat snap ik Maris
En ik weet ook waarom.
Dat weet jij ook..., maar niks erg hoor
huh ? ik kan je even niet volgen
sorry,ik was even in de war met een ander. Sorry
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nombrado schreef:imaar verkoop jij ook niet zadels?
nombrado schreef:Aimee schreef:Het is niet mijn tekening.... Het is heel simpel.... tik op google een aantal zoektermen in mbt anatomie, vrouwelijk bekken, of iets dergelijks en je krijgt allemaal dit soort zoekresultaten. Daarnaast staat dit in allemaal anatomieboeken.
Dat zulke theorie voor jou niet uitkomt, dat snap ik. Dan verkoopt jouw zadel minder goed (want dat doe je immers, je verkoopt een bepaald zadelmerk).
Voor de rest zijn jouw berichten, Nombrado, niet de moeite waard om op in te gaan en dat hebben inmiddels meer bokkers begrepen.
ik hoef het niet in google op te zoeken.
het is mijn vakgebied![]()
![]()
![]()
maar kheb zat leerlingen die prima rijden op een KN, Kieffer, Kentaur , Passier... niks mis mee. Als het goed is , is het goed. Heb je een Kentaur en je paard is gegroeid, maar hij lag wel goed? verbreden....is dan mijn advies.
Dus, als het gaat om de zadel verkoop? moet ik je teleurstellen...., maar ik heb daardoor wel kijk op de bouw van de huidige bomen, beugelophanging , zit van de ruiter en houding.
Het is wel grappig, dat jij voor meer bokkers kan en mag spreken![]()
maar verkoop jij ook niet zadels?