Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kelly_Taco schreef:Absoluut Ninon.
Ze kan het zadel compleet naar jouw wens aanpassen gok ik zo aangezien ze als enige van deze 3 zadelmakers het zadel helemaal zelf maakt!
Andere zadels zijn nog steeds fabriekzadels.
WiancaR schreef:Maar zoals jij ook kunt lezen zegt iemand hier boven zelf al dat ze bevooroordeeld is. Met de zadels van Brandt waar ik mee te maken heb gehad is niets mis mee. Ninon Schutte en Arno Brandt komen toch beiden bij Hulsebos vandaan?
Hoe komen jullie er bij dat de zadels van Arno fabriekszadels zijn? Naar mijn weten worden die zadels echt opmaat gemaakt.
S_en_Z schreef:Ninon, absoluut. Als je je wensen van tevoren aangeeft noteert ze dat en komt t echt wel goed.
Vind Arno een ontzettend aardige kerel maar hij heeft het veel en veel te druk om goede service te leveren terwijl Ninon er Z.s.m. Staat
En lieverd. Ergens in de wet staat dat als n zadel binnen 1 of 2 weken niet goed blijkt te zijn dat de verkoper hem dan terug dient te nemen.
Het is dus geen "service" van Custom. Ze zijn het VERPLICHT! Evenals bij alle andere zadelmakers.
de levertijd bij dit zadel valt wel mee 6 a 8 weken Babootje schreef:WiancaR schreef:Maar zoals jij ook kunt lezen zegt iemand hier boven zelf al dat ze bevooroordeeld is. Met de zadels van Brandt waar ik mee te maken heb gehad is niets mis mee. Ninon Schutte en Arno Brandt komen toch beiden bij Hulsebos vandaan?
Hoe komen jullie er bij dat de zadels van Arno fabriekszadels zijn? Naar mijn weten worden die zadels echt opmaat gemaakt.
Arno komt volgens mij bij Daaleman vandaan
Babootje schreef:WiancaR schreef:Maar zoals jij ook kunt lezen zegt iemand hier boven zelf al dat ze bevooroordeeld is. Met de zadels van Brandt waar ik mee te maken heb gehad is niets mis mee. Ninon Schutte en Arno Brandt komen toch beiden bij Hulsebos vandaan?
Arno komt volgens mij bij Daaleman vandaan
maikeltje schreef:Nee, die komt van hulsebos af.
maikeltje schreef:Maar zoals jij ook kunt lezen zegt iemand hier boven zelf al dat ze bevooroordeeld is. Met de zadels van Brandt waar ik mee te maken heb gehad is niets mis mee. Ninon Schutte en Arno Brandt komen toch beiden bij Hulsebos vandaan?
[/quote]Babootje schreef:S_en_Z schreef:Ninon, absoluut. Als je je wensen van tevoren aangeeft noteert ze dat en komt t echt wel goed.
Vind Arno een ontzettend aardige kerel maar hij heeft het veel en veel te druk om goede service te leveren terwijl Ninon er Z.s.m. Staat
En lieverd. Ergens in de wet staat dat als n zadel binnen 1 of 2 weken niet goed blijkt te zijn dat de verkoper hem dan terug dient te nemen.
Het is dus geen "service" van Custom. Ze zijn het VERPLICHT! Evenals bij alle andere zadelmakers.
Waar, maar als de zadelmaker vindt dat het wel goed ligt dan heb je alsnog een ellenlange discussie.
maar voor Special is boven de 17 wel te groot
Nicole schreef:Ik wil een maat zadel puur feit dat ik nu eindelijk eens een zadel wil hebben die mij ook past..
Ik wil graag een dressuur zadel maar alles is te lang in de zweetbladen en ik zou echt flink verkleinde zweetbladen nodig moeten hebben..
Ik ga geen 1500-1600 euro betalen voor een "normaal" nieuw zadel als je voor iets meer hebt volledig naar wens..
Nynke ik kreeg van heel veel mensen te horen dat ze behoorlijk groot uitvallen.. Ik moet echt max 17 inch zijn en geen 17,5 vandaar beetje twijfel enzo
maikeltje schreef:Maar zoals jij ook kunt lezen zegt iemand hier boven zelf al dat ze bevooroordeeld is. Met de zadels van Brandt waar ik mee te maken heb gehad is niets mis mee. Ninon Schutte en Arno Brandt komen toch beiden bij Hulsebos vandaan?
[/quote]FairLady_ schreef:nee van arno brandt worden niet in de zelfde fabriek gemaakt als hulsebos.
beide fabrieken staan wel in engeland.
Ninx schreef:Paperboy schreef:Ik ben er wel uit dat het Zadelatelier wordt maar wil dan eigenlijk ook Ninon Schutte zelf, maar vind dat zo onaardig om te vragen
Zie nu pas dat ze idd iemand in dienst heeft... Weet jij meer dan ik!
Ik heb ook het liefste Ninon zelf... gewoon naar vragen!