wortelsussie schreef:Maar dat betekend dat mijn bit nu te klein is dus..?
jaa
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marocje schreef:(Is een topic oud wanneer er twee weken voor het laatst gereageerd is? Zo ja mijn excuses.)
Maar ik heb een ander bitje gekocht ipc de enkel gebroken watertrens. De maten zijn haast niet kleiner dan 11.5, anders heb je shetlander maat? Nu had ik dus 11.5 besteld, en vergeleken met het bit wat ie nu inheeft. Blijkt dit bit dus 10.5 te zijn.. (heb er daarna met cm naast gezeten, om te kijken hoe dit gemeten was..) Dit was dus toch te groot dacht ik..
Na het rijden, keek ik eens goed naar het huidige bitje, en vond die ineens zo klein lijken in zijn mond? Dus toch eens dat andere bit geprobeerd, maar die stak juist weer wat uit. Maar dit was geen Myler bit, dus volgens mij moest het gewoon (ruim) aansluiten? Ik vermoed dus dat een maat 11 hem het beste had gepast, maar die is lastig te krijgen (ik heb hem nog niet gevonden, heb de bitjes op EJ besteld dus had ze het liefst geruild.. Divoza had ze ook niet in die maat..)
Maar wat is nu handig: een dubbelgebroken maat 10.5 bestellen, met risico dat ie toch net te klein is? Of deze houden die weer iets te groot is? Of helemaal laten zitten en verder kijken naar een maat 11?
). Ik keek eens goed naar dit bit, en vond hem vrij klein zitten. Ik wilde dus een nieuw bit halen, en dan maat 11.
. Ik wil dus een dubbel gebroken bustrens of water trens. Liefst Argentaan of Aurigan.