Nou, ben er gisteren geweest, bij de TREC in Midlaren, jij was uiteraard zelf beredruk met jureren, maar heel goed van informatie voorzien van een andere dame die naast het zadel waakte.
Heb het goed kunnen bekijken en bevoelen... allemachtig, dat is het wel helemaal, mooie korte kussens ook, ademende onderkant, lekker veel ruimte voor ruggengraat bij de boom.... Waaaahhhhh, hebberig van geworden!
Na bekijken zadel in de kantine van "De Bult" nog even eerst een bak koffie gedronken (ik was er samen met mijn broer), en daarna het trajectkaartje bekeken en op de fiets enkele combi's gevolgd.
Leuk was de hindernissen-baan, vooral omdat de combinaties daar zo verschillend mee omgingen: de ene had geen enkel probleem met zo'n hekje openen en sluiten, maar stuitte dan weer op een probleem met het bruggetje, bij anderen weer heel anders: hekje een probleem, maar met een noodvaart zonder aarzelen over het brugje... etc.
Ontzettend leuk evenement!
Zag nog een beeld van een appaloosa er bij lopen (ja ik hou nu eenmaal van gevlekt/gespikkeld etc.).
Ben heel benieuwd of het betreffende zadel nog is uitgeprobeerd en wat de bevindingen zijn, ben nu nog meer geinteresseerd nu ik het zelf heb mogen bekijken!
Is zeker iets voor mij en mijn Tink x Fries. Het evenement op zich trouwens ook, daar ga ik met hem samen maar eens flink tegenaan trainen (meneer is nogal lastig/nerveus buiten, maar we hebben dat ook niet zo vaak gedaan). Dus wie weet volgend jaar.....
Is er overigens een apart topic over dit TREC weekeind ergens?
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 10-06-13 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt