We hebben veel plezier samen inderdaad
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

(als je die dus nog eens tegenkomt toevallig of weet waar ze die verkopen, let me know haha)
vraag het nog wel is haha
(jeej, salaris is binnen!! And... it's gone)
Stiekem setjesverslaafd?
heb 2 paar western touwteugels, 1 lang paar 1 kort paar. Somebitch schreef:Heb je daar ook ervaring mee? Ik heb deze teugels:
[ Afbeelding ]
Maar ik gebruik ze dus niet meer omdat ik niet weet wat er gebeurd als ik eraf val en hij in de teugel gaat staan. En gezien ik met hackamore rij (buiten dan) vindt ik dat toch wel belangrijk.
margotxxx schreef:Zijn touwteugels moeilijker om verfijnde hulpen te geven (zoals kneepjes id teugels enzo) omdat ze vastzitten met clipjes (en de teugels dus niet rechtstreeks aan het bit zitten)?
Als iemand nog zin heeft om een foto van zijn paardje met touwteugels (uiteraard, om in het topic te blijven :p) te plaatsen: ga je gang!
tamary schreef:Somebitch schreef:Heb je daar ook ervaring mee? Ik heb deze teugels:
[ Afbeelding ]
Maar ik gebruik ze dus niet meer omdat ik niet weet wat er gebeurd als ik eraf val en hij in de teugel gaat staan. En gezien ik met hackamore rij (buiten dan) vindt ik dat toch wel belangrijk.
Is dat niet heel simpel op te lossen door een teugelsafe te gebruiken? Dan blijft je teugel op dezelfde plek en hangt die even lang aan beide kanten.
Somebitch schreef:Wat is dat voor iets?