keuze stang en trens

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sachet

Re: keuze stang en trens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:21

Ik weet niet of je echt direct een hoofdstel nodig hebt?
Anders is het écht de moeite waard even door te sparen want de eerste 10 jaar heb je geen andere nodig. :)

noaleone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 18:26

dank je wel! ik heb ook nog wel even hihi mijn bijrijdster heeft er ook nog 1. daar kan ze mooi mee oefenen

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:27

Of een tekoop gevraagd topic openen voor dit hoofdstel hier op bokt, wie weet is er iemand bij wie het hoofdstel in de weg ligt en voor een mooi prijsje weg mag.

noaleone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 18:31

heb een tijdje terug een prachtige stubben gezien op marktplaats. was nog nauwelijks gebruikt en precies wat ik wou.en ging voor zowat niks weg. maar dacht het nog lang niet nodig te hebben. maar nu wel flinke spijt dat ik het niet gedaan heb. had prachtig aan de muur gehangen in de tussentijd hihi

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:35

Staat die niet toevallig alsnog te koop? Of hier op de boktmarkt misschien?

Ik houd zelf wel van wat afwisseling met hoofdstellen en zou niet zo snel voor een hoofdstel van bijna duizend euro gaan want ik raak er toch op uitgekeken, vooral zo'n helemaal zwart hoofdstel. :o Weet niet hoe dat bij jou zit?

noaleone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 18:40

helaas is hij weg!
maar wie weet staat er over een tijdje het hoofdstel wat ik graag wil.
ik heb tot nu toe altijd massel gehad. heb voor de dressuur een kieffer voor hem maar die is snel lelijk geworden. en voor het springen vorig jaar voor 150 een mexicaans hoofdstel gekocht waarover mijn baas laatst vroeg of ik echt met dat hoofdstel rij want het was een hoofdstel van 600 euro ofzo.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:49

Kieffer raad ik ook niet aan, ik vond de leerkwaliteit niet geweldig. Ik ben erg tevreden over Döbert en Passier, van de laatste heb ik een S&T hoofdstel en dat blijft (ook bij intenstief gebruik) erg mooi.

noaleone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 18:53

zou het ook niet weer kopen. maar het voldoet nu gelukkig nog prima