Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Italo schreef:Ja ik hoop echt dat ik hem mag terugsturen :s pff wel jammer. Je kijkt daar dan naar uit... blijkt het niet goed te zijn.
Nuja is ook maar om af en toe te gebruiken hoor. Is omdat hij een hoge schoft heeft en daarmee wat pijnlijk voor de ruiter.
Dus mss dat het toch gaat met dekensingel ofzo...

Koper schreef:Rianne11_42 schreef:Oh, dat weet ik niet precies. Ff googlen op 'product retourneren wet'
Nee dat ga ik niet want ik woon in Nederland. Maar TS heeft al duidelijk aangegeven dat ze in België woont dus het is gewoon onzinnig om iets te posten over retourneren in Nederland

dat wordt dus terugsturen.
zodat ik mijn geld terug heb
HelmerG schreef:@ryukapple: eerlijk gezegd kan ik hem niet meer vinden... Ben heel internet al aan't afzoeken, maar zie ze niet meer. Ik kom ze nu alleen maar van rond de €60/70 tegen.
Is dan ook alweer 2 jaar geleden dat ik deze gekocht heb..
Heb er toen nieuw rond de €40 voor betaald maar ik weet helaas niet meer waar..!
Weet ook even niet welk 'merk' de pad is, zou ik op stal even moeten nakijken.. Ik zoek nog even verder, als ik hem nog zou vinden krijg je pb van me
Shirley schreef:Ik heb er zo nog twee oude liggen
Een merkloze en een Tuffy volgens mij
Italo schreef:Heb dan toch nog mail teruggekregen
"je hebt enkele mogelijkheden.
-je kan het tot bij ons brengen
-je stuurt het terug via de post
-wij laten het ophalen door dpd op een afgesproken dag bij jou
(de kosten hiervan zijn dan wel voor jou,komt op 10 euro)
van zodra we de BBP terughebben,storten we de 35 euro terug(of 25 euro mocht je het door DPD terug laten ophalen)
je laat maar weten wat je kiest."dat wordt dus terugsturen.
en dan opzoek naar eentje met singelstoten aan :p verdorie toch