Ferdo schreef:Nou, mijn pony was zo ook! Ik had daar ook heel erg veel zadels opgehad, en geen enkele paste. Ook de zadelmakers vonden het niet of zeiden gewoon dat mn oude zadel nog goed paste![]()
Dus dan ben ik op aanraden naar Isabelle van Superhorse gegaan. Zij vertelde me dat mijn pony een korte rug had en daardoor vielen er al enkele zadels af. Nog nooit had iemand dat gezegd tegen mij van zadelmakers...
Ik heb er verschillende opgehad, veelzijdigheidszadels, dressuurzadels van verschillende merken, maar ze lagen niet goed.
Uiteindelijk hebben we een Thorowgood zadel gekocht. Deze lag nog niet goed, maar ze moest er nog wat aanpassingen aan doen en dan mochten we die later komen ophalen.
Isabelle was erg vriendelijk en ze wist er zeker wat van!
Ik ben erg tevreden van mn Thorowgood, zit goed, kwaliteit is goed, en ook op het internet lees ik er veel goeds over
dat is dus ook mijn zadelmaakster! ben er super tevreden over. zij is heel goed!
en natuurlijk hopen dat het past.

Je hebt naast standaard- en westernmodellen ook echt chique dressuurmodellen, A-kwaliteit voor een B prijs, wat ik errug prettig vind.