carien13 schreef:De kamer is terug gesneden zoals de meeste zadels. Maar niet extreem terug gesneden.
Oh excuses, dat kon ik niet erg goed zien.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
carien13 schreef:Na heel , heel lang wachten. Mocht ik vandaag eindelijk de zadels ontvangen! Ik ben er super blij mee. De kwaliteit is super. Alles is recht, netjes gestikt en nergens een fout te bekennen. Erg soepel leer , mooie hoge kniewrongen en de modellen zijn prachtig! Ik kon niet wachten dus heb snel even een foto gemaakt van een van de zadels. Morgen maak ik betere in het dag licht.
[ Afbeelding ]
carien13 schreef:De zadels zijn naar mijn smaak aangepast.
De bedoeling is, als het bevalt etc, dat er straks mijn eigen merk op komt.
carien13 schreef:De boom is van hout.
De garantie is iets om over na te denken. Dit zijn proef modellen. Ik moet ook eerst goed kijken of de zadels wel goed zijn en naar mijn verwachtte kwaliteit en of ik hier defintief wel mee door wil gaan om verder iets op te zetten.
Niet iedereen haalt een vakkundige zadelpasser erbij als hij/zij een zadel koopt. Hier ben ik dus niet zo bang voor. Vaak kun je zelf wel zien of een zadel goed of slecht ligt.

carien13 schreef:Deze meet ook zo'n 48cm. Als je hem korter wilt zou je bijna denken dat je kleinere inch ofzo moet hebben. Of de kussens zouden niet uit moeten steken haha.
Duplo: ik vind je nogal fel door de bocht komen. Als je verder terug leest in het topic kun je lezen dat de modellen al ontworpen waren. Deze fabriek levert al in Nederland en daarom mochten ze bepaalde modellen niet aan mij leveren. Ik heb modellen die hier nog niet in NL zijn. Alleen de kleur en lijnen zijn door mij aangepast. Het is dus niet gekopieerd van een ander merk.