Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paintedblack schreef:Oh fijn dat je een zadel hebt gevonden wat goed ligt. Ik had ook een probleem met mijn PRE hengst ,hij heeft een soortgelijke rug als jouw merrie ,tot ik mijn wow zadel kocht. Nu zijn er geen problemen meer en ook geen boze bijtende en keihard achteruit rennende hengst tijden het opstijgen. Zijn atrofie aan de schoft is nu ook al aan het wegtrekken en zijn schoudervrijheid is optimaal. Ik heb als bosritzadel een boomloos spaans Hildago zadel gekocht en dat ligt ook perfect , geen topzadel qua kwaliteit maar het zit en past super. Succes en ik hoop dat je het perfecte zadel gevonden hebt .
Maflinger_S schreef:Ik heb ook enkele malen gereageerd in een topic van iemand in een vergelijkbare situatie met een vergelijkbaar paard qua bouw. Zij heeft recentelijk ook een goed passend zadel gevonden/laten maken na heel wat gehannes. Misschien heb je nog wat aan de tips die daar gegeven zijn.
Deze: [RT-P] Mijn paard heeft een te korte rug => verkopen??!!